Materiały drukowane z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Eleganckie i przejrzyste broszury są nieodłącznym elementem konferencji oraz spotkań biznesowych. Nie można zapominać również o wizytówkach, które oprócz możliwości udostępnienia danych kontaktowych są sposobem na atrakcyjną reklamę swojej działalności.
Każdy chociaż raz miał do czynienia z przeglądaniem oferty drukowanej. Estetycznie wyeksponowane informacje w broszurze informacyjnej pozwalają poinformować przyszłego klienta oraz zachęcić go do kontaktu. Przygotowywanie projektu jest realizowane w przemyślany sposób. Nie można tutaj zapominać o estetycznym układzie treści. Lecz najważniejszym elementem wizualnym, który najbardziej przyciąga uwagę, są grafiki i kolory. To dzięki nim zostaje zapamiętana dana marka, co przekłada się z czasem na coraz większą rozpoznawalność. Dlatego należy wybrać właściwy rozmiar i wariant kolorystyczny logotypu, jeśli mamy ich kilka. Inną sprawą są grafiki i zdjęcia, które muszą być dopasowane do treści, jaką chcemy zaprezentować. Inaczej wszystko nie będzie wyglądało przejrzyście i zniechęci do czytania po kilku sekundach.
Przekazanie gotowego szablonu do druku jest kolejnym krokiem podczas realizacji materiałów reklamowych. Do druku wybierany jest specjalny papier, na którym następnie drukowany jest przygotowany wcześniej projekt. Materiały tego typu to powszechne rozwiązanie, które można spotkać w bankach, urzędach oraz biurach.
Innym rozwiązaniem, które sprawi, że nasze materiały reklamowe dostaną drugie życie, jest lakier sensoryczny. Wykorzystywana jest ona podczas drukowania na urządzeniu Jetvarnish i opiera się na wykorzystywaniu lakieru oraz folii. Tworząc takie połączenie, jesteśmy w stanie uzyskać, wyjątkowy efekt wypukłości druku co przekłada się na walory wizualne oraz wrażenia sensoryczne wydrukowanych w tej technologii wizytówek czy folderów firmowych. Oprócz wypukłości wydruk 3DS cechuje również wykonanie matowej powierzchni lub gładkiej w zależności od tego, co ustaliliśmy w cyfrowym szablonie.